Archiveer uw documenten om kosten en tijd te besparen!


Contact

Sommige documenten moeten minstens 7 jaar bewaard worden, deze documenten worden soms op verschillende plaatsen bewaard waardoor u het overzicht kwijt raakt, veel tijd verliest en daarmee ook de grip op de bedrijfsvoering verliest. Om dit te voorkomen heeft Ricoh oplossingen ontwikkeld waardoor u uw documenten snel en eenvoudig kunt archiveren en digitaal beheren. Oplossingen waarmee u ruimte, tijd en kosten bespaart!

Met de archiveringsoplossingen van Ricoh wint u niet alleen tijd, maar verdient u ook 13,5% van uw investering terug dankzij het fiscaal voordeel waarvan u als KMO kunt genieten. Meer informatie vindt u terug in het artikel van het Koninklijk Besluit, klik hier om het artikel te lezen

Ons aanbod


Dankzij slimme scan- en archiveringsoplossingen kunt u al bijvoorbeeld eenvoudig uw documentstromen automatiseren. Zo kunnen uw overvolle archiefkasten en/of al uw inkomende documenten (facturen, contracten, binnenkomende post,…) snel en automatisch gedigitaliseerd worden. De indexering van uw documenten wordt geïntegreerd in het proces en staat sneller dan ooit in het nodige formaat, en indien gewenst in uw ERP-systeem, klaar voor verdere verwerking.

Uw documenten zijn zonder zoektijd veel eenvoudiger terug te vinden en de informatie kan snel gedeeld worden. Reken af met overbodige omslachtige handelingen, uw medewerkers zullen het een stuk eenvoudiger hebben. Kosten besparen en tevreden medewerkers, de perfecte combinatie!

Meer weten