eFacturatie-oplossingen op maat van elke KMO!


Contact

Is dit dagelijkse kost voor u: facturen afprinten, onder envelop steken, versturen naar uw klanten, betalen en, in geval van problemen, opzoeken? Door alleen al uw inkomende en uitgaande facturen te digitaliseren, kunt u heel wat kosten besparen en verloopt het opvolgen van betalingen sneller en efficiënter.

Wist u trouwens dat de overheid wilt dat bedrijven, ook KMO’s, tegen 2017 voor e-facturatie kiezen? Dit is dan ook de reden waarom de overheid heeft beslist om KMO’s, die investeren in elektronische facturatie, te steunen met een fiscaal voordeel van 13,5%. Meer informatie vindt u terug in het artikel van het Koninklijk Besluit, klik hier om het artikel te lezen

Ricoh biedt, op maat van KMO’s, complete en betaalbare oplossingen voor elektronische facturatie. Oplossingen die volledig aangepast kunnen worden aan uw behoeften. Het hele facturatieproces kan geautomatiseerd worden: zo kunnen gegevens uit elke inkomende factuur uitgehaald, gevalideerd en automatisch verstuurd worden naar een ERP-systeem. En ook uw uitgaande facturen kunnen snel en automatische verstuurd worden. Bovendien kunnen onze oplossingen ook uitgebreid worden met tal van functionaliteiten zoals archivering, betaalopvolging, elektronische handtekening, … De facturatieverwerking zal niet alleen sneller verlopen maar u zal ook meer controle hebben en aanzienlijk wat kosten besparen.

Meer weten
Wat doet u met uw facturen die u minstens 7 jaar moet bewaren?
Ricoh biedt tal van oplossingen die u toelaten om uw documenten snel en eenvoudig te digitaliseren.
Oplossingen die de overheid ook steunt met een fiscaal voordeel van 13,5%.

Ontdek onze archiveringsoplossingen